Primaire activiteiten

De primaire activiteiten van Porter zijn de hoofdonderdelen van het productieproces.

  • De inkoopkosten van Red Harvest zullen lager liggen dan de inkoopkosten van de concurrentie, dit komt doordat Red Harvest niet zelf de tomaten hoeft in te kopen.

  • De nieuwe afdeling wil zich gaan focussen op doorlooptijd. Hiervoor zijn doorlooptijden tussen de inkomende logistiek en de productie geminimaliseerd.

 

  • Doordat Red Harvest zo lang mogelijk geen verschil maakt in de productie tussen tomaten producten werken ze erg efficiënt. Ze kunnen dus zo lang mogelijk de productie simpel produceren waardoor er kosten efficiënt en tijdbesparend gewerkt wordt.

  • Om een snelle doorvoertijd te realiseren wordt er gebruik gemaakt van automatische processen.

 

 

 

  • Red Harvest doet de levering van eind producten volledig zelf. Hiermee wordt geld bespaart en de doorloopsnelheid wordt hiermee vergroot.

  • Red Harvest zorgt ervoor dat de klant weet wanneer de producten exact geleverd worden om misverstanden te voorkomen. De betrouwbaarheid van de levering van Red Harvest neemt hierdoor toe.
  • Red Harvest gebruikt Elektrische vrachtwagens wat zorgt voor minder CO2 uitstoot.

 

 

  • Door een CRM-systeem  te gebruiken is onze marketing gepersonaliseerd en is er meer inzicht wie de klanten zijn.

  • Omdat Red Harvest lokaal wil leveren is onze marketing lokaal gefocust waardoor de marketing doelgerichter is dan marketing van de concurrentie.

 

 

 

  • Door het gebruik van goedopgeleide medewerkers heeft Red Harvest een goed functionerende klantenservice.

  • Er is een garantie als een van de producten niet aan de gestelde eisen voldoet.

 

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb